Merhaba ben İzmir’de bir kaç doktora gidip ki can hastanesinin başka doktoruna da gittim şuan irfan beye gidiyorum doğumumda orada olacak inş cok memnunum zaman kaybettin bir gidin derim irfan beye önce içinize sinmezse başka doktora gidersiniz benim için şanş alanında cok iyi samimi ilaçsdır sürekli tetkiktir maddi manevi stres vermeyen cok tatlı bir doktor gidin kesinlikle ve normal doğum yanlısı olduğunu düşünüyorum