merhaba arkadaslar 30+5 de bobrek genişlemesı var demıstı dr bebegıme her ıkı bobrekte 8 mm takıp edıcez 2 hafta sonra gel dedı 32+5 yanı bugun kontrole gıttım ıkısde 10mm olmus ama mesanesı doluyor muhtemelen gecer dogumdan sonra dedı ama ıcım ıcımı yıyor genelde erkek bebekte goruluomus bu durum dr da dedı sunnet olunca gecıomus e benım ki kız ne olacak hıc bılmıorum basına gelen varmı aynı durum