Semraaaaa Birinin bir şeyi yapmasını istemiyorsanız hemen yapıştırın “günah” diye, ne güzel... Herkes işine geldiği gibi günah, sevap uyduruyor. İnsanın bebeğine kıyafet almasının nesi yanlış olabilir? Diyebilir ki erkendir, ne olur ne olmaz, biraz daha bekle... ama bu da kişisel bir tercihtir. Ne zaman ne olacağı belli olmaz, bebeklerimiz Allah’a emanet, ilerleyen haftalarda da bir şey olmayacağının garantisi yok.