Fdle Bugün kızım sâkindi çok az hareket etti normal mi sizce yarın randevum var bugün doktorum yerinde değil seminerde başka doktora da gitmek istemiyorum 🙄
Semadefne35 Fdle bazı dönemlerde oluyo son haftalarda özellikle yerleri daralıyo o yüzden tatlı ye yada meywe suyu falan sol tarafına uzan hiç hissetmiyosan git ama az hareket etmesi normal canm endişelenme
Fdle Semadefne35 hareket ediyor canım ama çok nazlı hareket ediyor akşama kadar takibe alayım bakalım çikolata da yedim yemek de yedim yine de gümbür gümbür bir hareket olmadı hep yavaş oldu
Emine7 Fdle benim de 39+2 canım seninle beraber doğuracağız heralde önce de konuşmuştuk 😅 benimki de durgun biraz bugün
Fdle Emine7 demek ki bu günler de normal canım benim yarın randevum var gün belirliycez mecburi sezeryan olucam ben çatım darmış sende durumlar nasıl açılma sancı vs hiç birşey yok bende 😊
Emine7 Fdle benim de randevum cuma günü canım bakmadı doktor açılma vs var mi diye 🙄 37+4 te gitmiştik bi dahaki rabdevuyu bu cumaya 39+4e verdi bakalım ne dicek
Emine7 Fdle ağrı falan çok nadir oluyor ilk gebeliğim olduğu için neler yaşayacağım bilmiyorum merakla bekliyorum 😊
Fdle Emine7 hayırlısı olsun inşallah sağlıkla alalım da kucağımıza normal sezeryan hiç farketmiyor 🥰🙏
Fdle Canan06 oynamaya başladı şükür canım yeri daraldı belki ondan belki de dün yorulmuştum o etkiledi