Tosbikim ben de 50 mg lıkda sınırın biraz üstünde çıkması sonucu diyete başlamıştım, ilk hafta çok uyamayınca Dahiliye doktoru bana gebelik haftası ilerledikçe diyeti daha da sıkılaştırman gerekecek, kan şekeri daha fazla olacak, şimdiden uyumazsan zor olur demişti, gerçekten benim de sizin gibi yediklerim aynı olmasına rağmen haftam ilerledikçe şeker ölçümlerim daha yüksek gelmeye başladı 🤷♀️