Ecmelbeyza adet tarihim gelmişti canım,olmak üzereyim diye bekliyordum. Yumurtlama günlerini değerlendirdik,sanırım 16-17 gün sonra testte çıktı. Bu ay erken test yapmak istemedim kürtaj deneyimim falan oldu zorlu bir süreçti oluruna bıraktım.
Hiç belirtim yoktu kürtaj olduğum gebeliğimde yoğun akıntım vardı bunda hiç akıntım yok. Başka bir belirti de yok sadece ani hareketlerde kasıklarıma sancı giriyor. Tabii ucuz testlerdendi inşallah vardır. Yenilemedim testi