ayse1205 Bthcg 2.30 çıktı sekiz gün adetim gecikti aranızda böyle olup sonradan hamile olan var mı 😔🙏🏻
Samilmerve ayse1205 2.30 negatif değer hevesini kırmak istemem ama ümitlenme bence.2 gün sonra bir daha yaotır eğer yükselmiş olursa hamilesin demektir.
Blackkcat ayse1205 geç döllenmede olabilir eğer reglin düzensizsede olabilir canım,en iyisi 2gün sonra tekrar baktır,inş kalbine göre olsun💕
Deletedmom248 8 gün gecikmeye göre düşük bi sonuç bence ama 2 gün sonra tekrar yaptır derim aklında kalmaması için..
ayse1205 Gldane ne bileyim bi umuttur bekliyorm bilirsin adet gelmediği sürece kadınlar hep umutlu olur 😔
Gldane ayse1205 Rabbim inşallah gönlüne göre verir canım ilk önce sağlık sağlığın yerindeyse olur hayırlı zamanda hayırlı evlat alırsın inşallah kucağına
Aslihan2 ayse1205 belki yeni yükseliyordur canım benim ki senden daha düşüktü yükseldi önemli olan iki gunde bir yükselmesi iki gün sonra tekrar kan ver o zaman ne olduğunu anlarsın
Aslihan2 ayse1205 Benim 1 gün geçmişti 1.84 çıkmıştı iki gün sonra 7.6 olmustu benimde daha yeni yarin yine baktircam yükselmiş mi