Hangi bölüme gösterdiniz ense kalınlıgı icin insallah hicbişey cıkmayacaktır Allahn izniyle bence 20. haftadaki ayrıntılı ultrasonu bekleyin ve cok iyi bir perinatoloji uzmanına gidin. Benimde ikili testim normal cıkmıştı ikili testimde ense kalınlıgı 2 mmdi, daha sonra baska sebeplerden dolayı 15 haftamda tekrar ayrıntılıya girmek zorunda kaldım ve bana ensesinin 3.1 mm oldugunu söylediler ikili test zamanında olmadıgı icinde iyi veya kötü bir yorumda bulunmadı prof.gökhan yıldırım ve 3 hafta sonra ayrıntılıya gidicem prof.recep has randevu aldım insallah bişey cıkmayacaktır.İnşallah hepımız saglıkla yavrularımızı kucagımıza alırız