Yesim_kya Çatı muayenesi oldum biraz acıdı merak ediyorum ebeler nasıl bakıyor açıklık var mı yok mu diye
_Cansuu_ Yesim_kya jel sürüp iki parmakla.bakiyorlar hissetmiyorsun bile canım.ben çatı muayenesi olmadım.cuma günü olucam.nasipse , o nasıl oluyor peki ?
Smraozn12 Yesim_kya bnde bugün catala yattım ilk defa alttan muayene oldm kendi doktorm parmagıyla baktı hiç acı fln hissetmedim ebeler farklımı bakıyo aynı sey degılmi
Yesim_kya _Cansuu_ Ben bugün oldum 38+1 im kısa sürüyor ama biraz acıdı eldiven takip iki parmağını sokuyor ama baya dibine kadar soktu bide çok hızlı davrandı o yüzden biraz acıdı sanırım 😐
busraa_01 Yesim_kya Bana Nst de sancim çıkınca bakıldı açıklığa bakıcam dedi baktı sonra aradan 4 saat geçtikten sonra başka doktor tekrar gelip bakmıştı aynı şekilde baktı canim yani bu bence çatı muayenesi oluyor işte
Bellazarea En haz etmediğim muayene :))) Doktor, ebe hangisi kontrol ediyprsa iki parmağını baya derine sokuyor. Benim extradan karnımıda tutmuştu. Bende o çatalda rahatsız olduğum için kendimi baya sıkmıştım acımıştı. Poponu sıkma diye azarda yemiştim 😂😂
busraa_01 Yesim_kya Malesef canim dedğin gibi biraz derine de gidince kötü oluyor ama hemen bitiyor kısa sürüyor
busraa_01 Zeyno_ Aynen canim sıkma kendini ınanki daha ay demeden bakıyosun bitiyor .Rabbim hepimizin yardımcısı olsun anne olmak çok zormuş❤❤