Anne3434 Kızlar Biz 10.02.2020ye tarihimizi aldık hayırlısı ile sağlıkla kucagimiza alacağımız günü bekliyoruz sizde durumlar nasıl o gün doğum yapacak olan tarih alan var mı 🥰
Hamileanneler_25 Anne3434 36+4 olduk pazartesi kontrole gittim doktorum hala gün vermedi sezaryen istiyorum demiştim öyle anlaştık ama günüm belli değil sizce doktor neyi bekliyor acaba pazartesi yine gitcem o gün verir inşallah bende merak etmeye basladm doğurmak istiyorum artık 😊
Felipe Ben 🤣🤣 10.02.2020 ama hiç istemiyorum bebek ters belki düzelir diye umut ediyorum senın de zorunlu sezaryen mi
Glsm8928 Ben de 10.02.2020 🥰 tabi cuma kesin netleşecek sadece bebeğin kafası büyük olduğu için normal doğumdan korkuyorum ama sezeryan tarihi verdi doktorum 10.02.2020 🙏🥰❤️
Au-Krm23 Hamileanneler_25 doktor banada ilk vermeyecekti tarih eşim burada değil ona göre izin yazacak dedim . Ayın 15 inde yine gel kontrole 21 inde alacam dedi seni sonra 😊
Hamileanneler_25 Au-Krm23 bende hatırlataym bari millet kaç ay önceden alıyor doğum tarihini ben doğurdum doğurcm günümüz belli değil
Au-Krm23 Hamileanneler_25 kimi doktor öyle ne yazık ki . Son zamana kadar bekliyor sonrada diyor ki hadi gel yapayım.
Au-Krm23 Canoss benim ki bu sefer sinirliydi nasıl konustuk ne yaptık anlamadim 😅 ama sen sesini cıkarma geliyor bebiş 😊