Kizlar 15haftalik ikizlere hamileyim. Cumartesi günü peceteyle görülecek kadar kan gördüm. Hemen hastaneye gittim iki bebeğimin de kalp atışını duydum ama o gece hastanede yattım serum vs. Progestan ilaç verdi 2 gündür kullanıyorum. Ama bugunde ara ara pembe akıntı gördüm. Bu normal mi yine doktora gitmeli miyim. Yarın kontrolüm var beklemeliyim. Sizde böyle bisey oldu mu?