Dün cok yoruldum nerdeyse tüm gün ayakta idim. Gece belimden uyuyamadm. Bugünde sag kasıgımda agrım var. Apandist ameliyatı olmustm cok önceden yeri agrıyor. Üşüttümü acaba. Hareket ettikçe yürüdkçe agrıyor canım cok yanıyor. Erken dogum sancı tarzı olsa nasıl anlarımki bilemedim.