Yasemen_1989 Merhaba arkadaşlar uyandığım zaman ellerimde ve parmaklarımda uyuşukluk oluyor üzerine yatmadığım halde doktor apikobal isimli bir ilaç verdi kullanan ya sa aynı sorunu yaşayan var mı
Naaagihannnn Yasemen_1989 bende ayni sorunu yasiorum gun icinde de oluo ama sadece sag el de solda bsey yok hicte solemedm doktoruma neymis sebebi?
AyaYlmazYldrm Yasemen_1989 cnn benm ogluma hamileykn sag elimde ve kolumda vardi gece uyutmayacak kadar agri yapiyordu doktor hamilelikte sinir skısmasi olur dedi ama dogunca gecrr bazen gecmeyende olur dedi benimkisi gecmedi malesef
Yasemen_1989 Naaagihannnn hamilelikte bir sendromdan bahsetti sinir sıkışması oluyormuş ondan uyuşuyormuş hamilelikten sonra hemen geçen de varmış 2 hafta sonra geçen de varmış
Yasemen_1989 AyaYlmazYldrm öyle diyorlar canım genelde geçiyormuş ama doktor sana ilaç filan vermedi mi hiç