35+5 haftalık hamileyim hafif pembe alıntım geldi şimdi doktordan geliyorum ultrason ,nst normal cok şükür. Alttan muayene etmek istemiyorum dedi doktorum. Akıntı şiddetlenirse bunun yanında ağrı sancı olursa gel dedi. Çok korktum. Böyle bir şey geldi mi başınıza ?