Merveeex Dün isim paylasmıstım herkes cok kötü cok komik buyudugunde arkadasları dalga gecer demişlerdi İLTERİŞ demiştim hiç iyi yorum olmadıgı için vazgectim bende şimdi Altemur ismini koyucam sizce nasıl 😑
Busimss Merveeex canım bende sana yorum yapmıştım oradan hatırlıyorum. Beni yanlış anlama lütfen ama bu isimde bence söylerken hiç hoş değil neden günümüz isimlerinden düşünmüyorsun ? Değişik olsun diye istiyorsun sanırım ama ne biliyim bence ikisinde çok hoş durmuyor 😔 yine son tercih senin tabiki.
Vnsgb Merveeex canım kırılma lütfen ama naçizane tavsiyem ikiside değil hem dile hem kulağa hiç hoş gelmiyor ama yinede sen bilirsin 😇
Didi6 Merveeex Bence çok güzel isimler seçmişsin canım 🥰 Anlamlı, kendi kültürümüzden isimler. İlteriş ismine oyumu verdim.