Kızlar 19. Haftandayım yüzümde sivilce ve yaralanmalar oluştu. Neyden olduğunu anlamıyorm değişik bişey kullanmıyorm bu zamana kadar kullandığım kremim var nem terapisi onun haricinde yüzüme bişey sürmüyorum cildim aşırı kuru olduğu için. Ama bu haftalarda yüzümde özellikle dudak çevremde yaralar kaşıntılar başladı. Sizde oluyo mu? Herkesin cilt yapısı farklıdır ama bitkisel yağlardan cildinize bişey kullanıyo musunuz?