Bernurrrr Bu durumu yaşayan var mı kızlar nst ye bağlandım sancılarım dışında herşey çok güzel dedi kilosu 3 şuanda yaşlanmadan dolayı kilo alamaz mı daha bebeğim
Minnosizmmm Bernurrrr bana da dedi artık doğum yaklaşıyor demekmiş bu sıkıntı yapma korkma normal bir şey. Canını sıkma boş yere bende 36+4 teyim ben 35. Hafta da gittiğimde 3 kilo ama plasenta yaşlanmaya başlamış dedi korkulacak bir durum değil rahat ol dedi sende öyle yap
Minnosizmmm Bernurrrr yani çok almasa da alır dedi Ben normal doğum düşündüğüm için zaten çok kilo almasını istemiyorum dışarda alır . 2 'nin altı sıkıntılı her kilolu bebek sağlıklı demek değil ki canım