Alazla karatasa gidiyorum ben şuan orda ameliyatta oldum çok memnundum doktorumdan da çok memnunum arzu hanım. Ama doğum olunca bilemiyorum iste insanın aklında şüphe oluyor sezeryan anında falan Nası konuşuyorlar nasıl davranıyorlar onları merak ettim en hassas korkulu olduğumuz anlar sonuçta