Çok sinir bozucu bir bankadayım, hamilelerin 7,3 saat çalışma dışında çalışmaları yasak.Bu bankaya dilekçe verdim yarım saat erken çıkmak için adamlar bana 15 dk 15 dk şeklinde kullanabileceğimi söyledi yane işi yokuşa sürdü. Aynı durumla karşılaşan ve diğer haklarını bilen varsa yazabilir mi