6752641 Mercancoskun1 merhaba doktorunuz yapamazsın diyorsa israr etmeyin sonu yine sezeryanla biter çektiğiniz acı yanınıza kalır Sezeryan doğum yapmak sizi kötü bi anne yapmaz bebeğinize düşünün dar alandan gelemez sıkıntıya sokmayın