Kızlar kistim olduğu için sezeryan olma durumum var gerçi daha erken ama, ben hep normal istiyordum vucuduna takıntılı biriyim kiloya tahammülüm yok kendimde olunca, sezeryanda kilo vermek çok zor biraz versende göbek buruşup sarkıyormuş öyle diyorlar çevremde de bi kaç örneği var. Çok korkutuyo bu beni, normal ile sezeryan arasında bu tarz bi fark gerçekten oluyor mu?