Serklajliyim sezeryan doğum yapmak istiyorum bunu da doktoruma sordum o zaman dikişini doğum zamanında alırım dedi 39 . Hafta da alırız bebeği dedi. Sunu merak ediyorum dikiş 39 a kadar alınmayacak kesin 39. Hafta da mi olur bebek yoksa dikişi bebek iktirip açabilir mi