Elif_t Kızlar 32. haftadayım, şu sıralar afedersiniz sürekli küçük tuvaletim varmış gibi hissediyorum. Böyle bi şey yaşayan var mı? 😔
AATozarr Elif_t Aynı durumdayım bebeğim pozisyon değiştirmiş baskı yapıyo ilk aylardan fazla gider oldum tuvalete😂
Zeynoo21 Elif_t canım benım de cok olmustu hamılelıgım boyunca o his ama hep ıdrar yollarımda enfeksıyon vardı yanma falanda yoktu
Belmaaa Elif_t enfeksiyon var bence çok yaşadığım için biliyorum. Çok çok su iç ama doktoruna git mutlaka
Elif_t 1dem yanma ya da ağrım yok ama yine de olabilir mi ki acaba? Daha önce başıma gelmedi bilmiyorum o yüzden korktum🤦🏻♀️
Elif_t 1dem yine idrar tahlili yaptırıyım bari 😔 bu arada her kontrolümde (2-3 haftada 1) kan ve idrar istiyorlar, sizin de öyle mi? Yoksa benim gittiğim hastane mi abartıyor🙄
1dem Elif_t ben Bayadır yaptırmıyorum. Test için vermiştim ama ebem aradı kontrol için kan alıcaz dedi. Seninki kadar çok olmuyor ama🤷
Baloglum93 Ben 36+5 deyim artık o kadar baskı yapiyo kii sürekli büyük abdest ve idrar var gibi hissediyorum
Kbra7777 Artık bugun kıyafetleri yavaş yavaş yıkamaya başladım Allahhım ne çok şey almışım dedim 😂😂 zıbın işini abartmışım galiba birde fazla şey almadım diyordum