Her şey çok güzel giderken 34 haftadan sonra aşırı kaşınmaya başlamıştım doktora gitmeden sağlık ocağına gidip sorduğumda normaldir canım vücudun genişliyor cevabını aldım ve çok aldırmamıştım, ta ki kendi doktoruma durumu söyleyene kadar kan testi, tahlil derken karaciğer enzimimin yükseldiğini öğrendim ve ilaç tedavisine başladık 3 gün boyunca üst üste kan verdim ve değerimin düşmesini beklerken aksine 2-3 katına çıkışını gördük ve her şey normal giderken normal doğum olacakken,doktorum bu durumun bebeğin solunumunu ve sağlığını engelleyebileceğini söyledi ve Cuma günü hazırlıklı gel bebeği alıyoruz dedi zaten haftan 36+4 bi sıkıntı olacağını sanmıyorum ama yine de ciğer geliştirici iğne vuralım dedi ve 2 gün üst üste iğne vurundum,tabi bende moral 0 normal doğum beklerken sezeryan olacağım için sanki normal ya da sezeryan ne varsa sonucunda mucizemi kucağıma almak varken..😊 Cuma günü gidip yatışımı yaptırdık ve saat 12.30 gibi sezeryana alındım ilk başta belden uyuşturdular fakat ben fazla heyecan ve korku yaşadım sanırım doktorum bayalım seni biraz dedi ve 13.05 de uyanıp kulağımda o hiç unutamıyacağım prensesimin (Gökçen'imin) ağlama sesini duydum.. Sonrası bebeğimin durumu iyi olduğu için Allaha şükürler olsun küveze gerek olmadı ve şu an yanı başımda mışıl mışıl uyuyor.. Ha bu arada bende baş ağrısı felan olmadı herkes kahve iç bol bol dedi ama aksine hiç başım ağrımadı benim size söyleyeceğim önereceğim tek şey kızlar, korku, heyecan tabiki var hepimizde ama her şeyi akışına bırakın gerçekten o zaman daha rahat bir doğum geçiriyorsunuz, sürekli dua edin ve yavrunuza kavuşacağınız o anı düşünün.. Rabbim sizlerin de sağlıcakla yavrularınızı kucaklarınıza almanızı ve evlat hasreti çeken herkesin bu duyguyu yaşamasını nasip eylesin inşallah, hepiniz dualarımdasınız. 💚