Herkese merhaba , bu ay asetin 15. Gününde ovulasyon testinde yumurtlamayı gördüm daha sonra testim olması gerektiği gibi 16.17.18 günler ve devamında silikleşti . Bugün adete 5 gün var merak edip tekrar bir ovulasyon testi yaptım . Test tekrar koyulaşmış . Bu gebeliğe işaret bir durum mu ? Aynı durumu yaşayan ve sonuç alan arkadaşlar yazarsa çok sevinirim .🤗