ece123 zeyneppartal canım benim geçmiş olsun.Bebeğini sağlıkla kucağına alırsın inşallah bi an önce 😘🙏🏻
CansevKaarKaval zeyneppartal aynı durumdaym canım 1 haftadr hastanede yatyrm Allah yardımcımız olsun ya
Snur94 zeyneppartal bende 19. Haftadayım şimdiden var erken Doğum tehlikem rahim inceliği veya kısalığı varmıydı sizde neden oldu
Denizim zeyneppartal Rabbim tez zamanda kucagina saglikla almayi nasip etsin,iyi dusun iyi olsun benim 7aylik dogan birsuru arkadasim var ,ben herseyin guzel olacagini dusunuyorum daha kucuk dogan bebekler bile yasiyor senin bebeginde iyi olacak insallah🙏🏻🌺