Ponciginannesi_ Kızlar n11de 60 tl ye kapı süsü ve taki yastığı var. Sizce güvenlimi? Alanınız var mı? Ya da uygun aldığınız yer öneriniz falan varmı?
Ilknur_degrrli1 Ponciginannesi_ o 60 tl yazan sadece yastık canım bende sipariş vericktm ama ikisini verince 170 yapıor kandırmaca gibi
Sinem2 Ponciginannesi_ bende başta öyle sanmıştım aa ne kadar uygun demiştim ama sonra bi baktim sadece yastik o fiyatmış. Kapi süsü veya yastik yazıyormuş ayrica. Arada ve degil veya yaziyor yani.
Ponciginannesi_ Ilknur_degrrli1 aaa evet canım alttan seçiyorsun ya oradan ikisini işaretleyince 170 oldu 😭
Hazalelif N11 de söylenen fiyat kandırmaca tavsiye etmem. Herşeyde en uygun olanını yazıyor ama sepete ekliyorsun farklı fiyat saçma sebepler.
Tosbikim N11 de dikkatli olmanız lazım sipariş verirken eklemek.isteidgim.parcalari da soruyor o zaman fiyat artıyor. Tek fiyattır o bende almayı düşündüm ama fiyat artmıştı