Anayimana Bugün tam 20 haftalık olduk doktor 323gr dedi ..sizce nasıl olması gerektiği gibi mi?? Muayne bittikten sonra doktor acil çıktı soramadim oda bişey söylemedi tecrubelerinize dayanarak yorum alabilirmiyim??
Dilan90 Anayimana bi sıkıntı olsa doktor söylerdi sıkıntı var dıye ama bende 20 haftalık hamıleyken 350 grdı doktor hersey yolunda dedı .senınkıde normaldır canım