Merhaba annişler 😊12. Haftama girdim ve haftaya doktor muayenemiz var . Doktor bu haftada ikili test yapacağını söylemişti. Bazı arkadaşlarım devlette yaptır özelde boşuna o kadar para ödeme diyorlar kafam karışık. Özel hastanelerde ne kadar ücret ödediniz? Herkese huzurlu hamilelikler diliyorum😍🙏🏼