Haticeakks Erken doğum riskim var hamilelikte aşırı tüylenme oldu ve almaya başladım şuan göze batmaya başladı göbeğim agdayla alsam bişey olur mu erken doğum riskim var korkuyorum almazsam da neyle alabilirim jilet vursam mahvolur orası :((
Dilangg Haticeakks ben epilasyon aletiyle yapıyorum iki dakika sürüyor zaten jilet kesinlikle yapmayın mahvolur dediğiniz gibi
mucizelerininannesi Haticeakks sakin alma cnm kasilmaya yol açar ağda ama jiletle filan al madem çok kötü arkadaş ağda yapmıştı üzerine hastanelik oldu bende de göbeğimde tuylenme oldu karardi bile artik jiletle aldim çocok dikkat ederek ama ağda asla yapmam
Pelsin Haticeakks epilasyon aletinin yanında bitene var kesiyo ben de onunla yapiyom çoğalmiyo kesiyo ucundan sadece
Edanurrr Ben kendim yapmıyorum ama kuaförde ağda yaptırıyorum 36+4üm 2-3 gün önce yaptırdım hatta hiç kasılmam filan olmadı..
Elif_t Haticeakks ben 32. haftadayım göbeğime sürekli ağda yapıyorum çok yapan da var bi şey olduğunu duymadım ama doktorunuz en iyisini bilir. Dikkat edin sadece bir yeri bir kez alın hafifçe. Jilete sakın bulaşmayın kabus gibi olur🙈
KucukAnne538 Haticeakks Benimde çok tüylenmem oldu göbeğimde canım ama doğumdan sonra dökülüyor dediler almadım keşke almasaydin alan bir kaç yakınım var çok pisman🙏😘
Kbrbydk Haticeakks boncuk agdalar var acısız hani bezsiz kullanılan onlardan kullanırsan sıkıntı olmaz canım kasmazsin acır diye. Ben alıyorum erken doğum riski hep vardı sorun olmadı. Epilatorle de aldim çok acıyor onunla ağda ile de aldim daha iyi.
Misssimsek Haticeakks doğumdan sonra dokuluyirmus onlar alınca kalıyor daha da kalinlasiyor diyorlar ama bilmiyorum ben almadım almayida düşünmüyorum