zynppp sanırım aynı sorun herkeste var😕 arkadaşlarım bile şimdi gez gezemezsin,bol bol uyu uyuyamazsın, bebekle biyere gidemezsin diyip duruyolar..Hep bi karamsarlık,felaket tellallığı.. Evladım için uyusam neolur uyumasam ne olur, uyumak gezmek falan umrumda sanki.. En iyisi takmamak,gülüp geçmek..Siz de Boşverin takmayın hiçbişeyi💕