Dilangg ilginiz ve cevabınız için çok teşekkür ediyorum saat 12 gibi içmiş tim sana kadar birsey olmadı sanirim bir sıkıntı yok işin açıkçası hastaneye gitmek istemiyorum çünkü geçen hafta griptim ve haftanın 3 günü nu hastanede gecirdim sanırım bıkkınlık geldi ve özel hastane olmasına rağmen aşırı kalabalık ve herkes hasta olunca tekrar grip olmaktan korkuyorum çok zor atlattim