Kizlar bilmiyorum buraya boyle bisey yazmak dogru mu ama.. 7 haftalik hamileyim. Işten ayrildim. Ve acil ise ihtiyacim var bebegim icin 😐 cok bunaldim bunca borcun icinde nasil olacak derken birde işten çıkarıldım. Beylikduzunde oturuyorum bi bildigi olan varsa yardimci olabilir mi? Umarım kotu yorumlar almam..