Kızlar ben şuan adetliyim adetimin bitmesine 2 gün var. Dün idrarımı yaparken ağrı oldu enfeksiyon şüphesiyle monurol şase kullandım ama geçmedi aksine bugün kaşıntım başladı. Doktor adetin biter bitmez fitil kullan dedi ama ben adetim biter bitmez ovülasyon testine başlıcam. Fitil idrarla birlikte beyaz tortu halinde çıkıyor fitili atıp ovülasyon testi yapsam testi etkilermi yalnış çıkartırmı yardımcı olun lütfen ☺️☺️