Bende 17 haftalık hamileyim ikiz gebeliklerin başında böyle şeyler olabiliyormuş benimde ikiz olarak başladı şaşırmıştık hatta baya ailede kimsede yoktu inanılmaz sevinmiştik, kalp atışlarını dinlemeye gittiğimizde birinin kalp atışlarını duyamadık zaten büyüyemedi bebek de hala kesesi var ama için boş doktor zamanla kaybolacak dedi veren de Allah alanda Allah buna şükür diyorum hep diğeri duruyor en azından hep dua ediyorum 🙏