busraozercan ona bakarsan benimde ayni canm doktor direk amniyosentez yaptir dedi ama riskleri var dedi enfeksiyon olabilir kanaman olabilir düsük yapabilirsin dedi bide bu testlerin guvenirligi yok yüzde yüz dogrulugu yok dedi 10 günüm mahvoldu gece gunduz aglagim ve sonradan doktor degisikligi yaptim anlattim ve dir bakalim önce 3lü taramayi yapalim dedi yaptik temiz geldi ultrasonlar temiz cikti sonra ayrintiliya girdim cok sukur oda temiz cikti su anlik bi sikintin yok hersey yolunda dedi sıkma canını