Tgbbrn1 Hanımlar burda bi doktora gidiyorum ben ama pek memnun değilim bildiğiniz iyi bir doktor var mu özelde olabilir bi de özelde muayene ücreti ne kadar
Dtgk Tgbbrn1 Acıbadem Meliha hanıma gidiyorum memnunum muayene ücreti sanırım 225 TL olmuş yılbaşında zam gelecek demişlerdi🙂
26mrv Tgbbrn1 bende batıkent ümit hastanesine gidiyorum canım 150tl oldu ücret ,kendi doktorumdan da çok memnunum seda deniz ışıklar
26mrv 8-Cigdem-k şuan tam bilemiyorum canım güncel fiyatı öğrenmedik daha ama yılbaşında baya bi zam geldi diye duydum
Mntpl Bende Anadolu hastanesine Perihan hanıma gidiyorum memnunum, muayene ücreti 135 TL ama internetten randevu alırsan 123 TL oluyor