Merhaba herkese. Yaklaşık 3 gün bacak aralarımda yürümeyi zorlayacak ağrı yaşadım,kontrole gittiğimde 1.5 cm kadar açılma vardi. 3 gündür yaşadığım şey meğer sanciymis. 2 gündür hastane de yatıyorum serumlar,iğneler,ilaçlar derken malesef sancı durdu ama açılmayı kapatamadık. 32+1 olduk. Ve en az 35 i gormemiz gerekiyor diyor doktorum. Eve geldik yatacagim baska carem yok ama cok korkuyorum. Bu zamana kadar hiç sıkıntı yaşamamıştım ve şimdi ne yapacagimi bilmiyorum. Önerileriniz varsa lutfen yazın. Çok korkuyorum. Kilomuz 2.060 boyumuz 45 cm😥