Bugün adetim gecikeli tam 7 gün hem kendim evde gebelik testi yaptım hemde dün kan verdim bugün sonuç çıktı sonuç negatif 😔 ama hiç adetim gecikmedi bu yaşıma kadar hep düzenli adet olurum kistim falan hiç bişeyim yok ama adetimde yok daha önce başına böyle bişe gelen var mı acaba ?🙏🏻😔