Kızlar bizim cinsiyet kız ama ben hamileliğimi ogrendigimden beri erkek diyorum kız oldugunu gecenlerde öğrendim ama hala elim karnıma giderken bile oğlum diyorum saçma cidden ama böyle bişey olabilir mi ya erkekmiş sanki öyle oluncada kızı istemiyomuş gibi hissettim kendimi ama kızı çok istiyodum zaten heralde inanamadım ondan 🤨😶