Betaniz bana ultrasonla gormek için kucuk geldi doktorun belki tekrar kanina bakmak icin cagirmistir. İki katina ciksin onemli olan o keseyi de zamanla gorursunuz ben 3 haftalikken ogrendim degerm 560 di iki gun sonra 1600 oldu sonraki hafta da keseyi ve bebegi görmüştük cok şükür. Allahm sizlere se saglicakla ilerleme versin su an 17 haftaligiz