Arkadaşlar ilk 3 ayı bitirmeye bir iki gün kaldı ama bu dönemde ilk üç ayda hiç olmadığı kadar kusuyorum😭 normalde bu kadar olmamisti hic yok gibiydi😥arabada evde dışarda yer fark etmiyor çok kötü bir durum seviniyordum ilk üç ay bitiyor daha kusma vs yok diye😣cokkk yoğunlaştı yeni mı başlıyor acaba benim😭😭😭