Symsglm Zynp01 net olarak bilmiyorum ama doğum olsun diye çubuk tarçınlı su içiyorlar 🧐Ben Nezle olduğumda bol bol portakal ve mandalina yedim çok kısa sürede geçti😊
Busimss Zynp01 bence grip icin bol portakal ve limon sıkın icin ben bir tek öyle atlatmıştım. Doktorum ıhlamur de demişti ama şükür ona gerek kalmamıştı ☺️
Symsglm Zynp01 yine dediğim gibi canım bol bol portakal mandalina muz ye bişey olmaz inşallah. Tarçın var içinde ne olur ne olmaz 😊