Zynp01 Kızlar merhaba 4+5 hamileyim henüz doktora gtmedim netleşince yollayacam ilk yazan arkadaşa. Bna da bu forumdan @senathesena yollamıştı sağolsun❤️Çok kullanamadım ama kalanları sena’nın hayrına bir arkadaşa yollamak istiyorum bna çok hayırlı geldi inşallah size de öyle olur
sinber Zynp01 hayırlısı olsun canım geçen gün konuşmuştuk değil mi kürtajdan dolayı mıdır beta diye yanlış hatırlamıyorsam
ayse1205 Vallahi bende isterim doktordan şimdi geldim gene hamile değilim çok canım sıkkın zaten belki uğurlu gelir sayende hamile kalırm 🙄
bebeklerim__ ayse1205 öyle düşünme lütfen benm kuzenimim eşinin 3 4 sene sonra oldu kendiliğinden ... umudunu tüketme nolur