p_A canım ilkini 20+4 de iki gün önce oldum. Vurulması esnasında hiç bir acı ağrı yok. Ben evdeyim dikkat ettim. Ona rağmen dokununca yada üzerine yatınca ağrıyor. Bir kaç gün sürecek gibi eve çok ağrırsa buz koy dedi banyo da yapmıyorum aşı olalıdan beri bir kaç günde yapmaya niyetim yok. Çalışırken iş değişebilir. Ben hepatit b aşısı olmuştum o zaman çalışıyordum hastanede mecbur her işi elle kolla yapıyordum normalde acıtmayan bir aşı olmasına rağmen 1 hafta kolum feci ağrımıştı