Nesibetul Ev işleri okadar batıyır ki bana da camlarım falan bi yapasım geliyor sonra diyorum ki bişey falan olur, eşya falan çıkacak evimden bu hafta bi düzenleme yapıcaz,genel bir temizlik yardımcı alıcam eve, hiç yapmadığm kdr temizlik yapasım geliyor,yerleri ellerimle silmek istiyorum ama nerdee evi bile 3 günde anca süpürebiliyorm,eğilmek zor geliyor, akşamları aşırı rahatsız ediyor beni,sanki karnım patlayacakmış gibi, 7.ayıma göre karnın nerde diyolar aslında,sanırım kilolu olmamdan kaynaklı,