22.03.2018 saat16.02 de kizim dünyaya geldi 40+4 te dogum kanalina girmemesi 2 gece uykusuz gecen sancilar derken bugün suni sancı denemesinde hem ben hem de kizim fenalasti ve mecburi sezeryanla kizimin dogumu gerceklesti.. Genel anestezi ile yapildi sipinale zaman yok acil diye..Rabbim bekleyenlerin dogumlarini kolaylastirsin insallah benim yaşadıklarimi hic kimseye yaşatmasin. Gönlüm normal dogumdan yanaydi cok istiyordum ama nasip olmadi isteyenlere nasip olur insallah🙏Yavrum da bende iyiyiz çok sükür Rabbimden baska ne isteyeyim ki🤗