mrb kizlar.iyisiyle kotusuyle uzun zqmandir burdaydim.cogu kez sorular sordm cogu kez de yardimda bulundum.dun sabah icin doktorum gun vermsti.sabah saat 9 da yatisim yapildi.devlet hastanesndeydim.2.sezeryanim olckti ama hala tecrubesizdim.hic bisey bilmiyrdm sanki.daha sonra doktorn cok hastasi oldugu icin beni ogleden sonra alacaklarini soylediler.gece 12 den beri hem ac hemde susuz bekledim.tabi bu sirada hic korkmuyorum.ztn en buyuk korkum sondaydi.herkez benm sakin olmama sasiriyordu.neyse ogledn sonrasi oldu.saat 2 fln.hadi onlugunu gy bakalm dedler.bende onlugu giydim kurbanlk loyn gbi beni almalarini bekliyrm😂 daha sonra gel sondani takalim dediler.catala ciktm.iste orda benm heycn korku ne varsa basladi.takan kisiye dedim benm en buyuk korkum bu acimamasi icin napabilirim diye.oda sikma kendini yeter dedi.dedigini yaptm ve cok az bi yanma hissettim.korktugum kadar da kotu olmadi😂 sonra sedyeye ciktim ve haydii amaliythane yollari.amelyt hanede en ax 6 kisi vardi.birisi damar yolu acti digeri belimden sipinal ignesini vurdu.digeri beni dayadi.digeri ilas surdu fln derken bi kacini sayamadm ne yaptigini😂 sonra igneyi vurdular.igne bana 3 tane yapildi.neden oyle oldu blmiyrm.yDa normalde kac olur onuda blmyrm.daha sinra bacaklarimda bi karincalanma sicklik fln hissetmeye basladm.beni yatirdilar.onume bisi orttuler.vee basladilar kesmeye.ustteki isiktan herseyi gordm.ilk amlyta basladiklarinda midem cok bulandi.ordakilere soledm.midem bulaniyor kuscm diye.bana igne yaptilar.sonra yan tarafina kusablirsin dediler.2 3 kere ogurdum ama kusamadm.2.35 te fln girdim heralde amelyta.2.48 de oglum oldu.2 kere sey agladi yorgun yolcum 😂 sonra cocugu temzlemeye gotrduler.ben gormeden.temzlediktn sinra bana gosterdiler.o nedir allahim.bildigin pamukk 😍😍 yumus yumus.3.470 gr dogdu minigim. optum onu sonra goturduler yanimdan.beni de dikmeye basladilar.ben tabi o arada heycn yaptm heralde.tansiyn 8.4 oldu.kalp atisi hizlandi fln.naptilar blmyrm snra gecti.dikmesi yarim saat fln surdu.yogun bakima ciktigimda 15.20 flndi.kuzum beni orda bekliyormus.yarm saat daha durdum.sonra emzirdim.cok az sutum vardi.17.00 a kadar emistik😂 sonra bizi normal odaya cikarttilar.suan iyiyim.aksam 12 da fln ayaga kalktm.ilk kalkma zor ama cok da kolay yani.size bagli.ben normalde aciya dayanamam.sormak istediginix varsa sorabilirsiniz 😍♥️ kusura bakmayin uzun oldu