Bebek nasıl geleceğini kendisi belirliyor. Hiç sıkıntı etme. Sezaryen doğumu da bir doğum yöntemi olarak kabullen.. Dünyaya nasıl geldiği önemli değil önemli olan evladının sağlıkla bu dünyaya geliyor olması ona sarılman koklaman🥰 Ayrıca bu senin keyfiyetinle olan bir durum da değil.. Eğer Allah öyle uygun gördüyse tevekkül et 💕 Unutma “Allah sabreden ve şükredenlerle beraberdir”