Bilmiyorum bi tedavisi var mi ama en azindan dogru duzgun bir bilgi verirler sizi korkutmak icin demiyorum ama benim gecen sene dis kese delinmisti enfeksiyondan dolayi sonra ic kese de delinince suyum tamamen gelmisti dogum yapmak zorunda kaldim 28.haftada ama benim doktorum onemsiz dememisti yatis verdi ilac falan enfeksiyonu temizlemeye calistilr ama kismet degilmis erken dogdu bebegim o yuzden ihmal etmeyin ve mutlaka iyi bir doktor bulun